FAQ

  • Tickets voor het volgende evenement worden exclusief verkocht aan klanten die in onze database staan – dat wil zeggen: gasten die eerder onze reguliere Omakase(14 gangen) hebben bezocht. Deze evenementen worden een paar keer per jaar georganiseerd en de aankondiging gebeurt via Instagram, dus zorg dat je ons daar volgt.

  • Onze chefs kunnen glutenvrije sojasaus gebruiken, net als in Japan. Als je glutenintolerant bent, is dit de enige aanpassing die we aan het menu kunnen doen. Vermeld dit bij het maken van je reservering in de opmerkingen en geef het ook aan bij aankomst aan onze chefs.

  • Wij zijn een Japans restaurant dat traditionele sushi respecteert. Net zoals je in Italië geen ketchup op pasta doet, gebruiken wij geen mayonaise, pinda’s, avocado of koriander in onze gerechten.

    We vragen je vriendelijk om geen vragen te stellen die als respectloos richting de Japanse cultuur kunnen overkomen. Twijfel je ergens over? Voel je vrij om het eerst aan ChatGPT te vragen.

  • Helaas kunnen we geen rekening houden met allergieen of dieetwensen. Ons menu is vast en wordt live bereid.

  • Als je meer dan 15 minuten te laat bent, kunnen we je helaas geen toegang geven.
    In Japan is stiptheid belangrijk – te laat komen wordt als onbeleefd beschouwd. Wees dus op tijd!

  • Gratis annuleren is mogelijk tot 1 dag vóór je reservering, uitsluitend via de link in je boekingsbevestiging. We voeren geen annuleringen handmatig uit.

  • Wijzigingen kunnen alleen worden doorgevoerd via het reserveringsplatform Tebi tot 1 dag van te voren. Daarna is het niet meer te wijzigen.

  • We accepteren slechts een beperkt aantal groepen per dag. Als je tijdens het reserveren geen groepsoptie kunt selecteren, maak dan geen aparte reserveringen – dat werkt niet.

  • Je kunt ons bereiken via ons reserveringssysteem.

  • Eigen fles meenemen mag. We rekenen een corkage fee van €20 per fles.

  • Zelf een taart meenemen is toegestaan. Wij zorgen voor bordjes & bestek. Hiervoor rekenen we een bijdrage van €20.

  • Ons volledige menu is 100% halal beschikbaar. Graag vermelden bij je reservering.

  • Onze locatie is toegankelijk voor rolstoelen. Houd er rekening mee dat het toilet zich in de kelder bevindt en alleen bereikbaar is via een steile trap.

  • Als je een kinderwagen meebrengt, geef dit dan aan bij je reservering – we kijken dan of we een tafel met voldoende ruimte kunnen aanbieden.
    We hebben geen kindermenu. Als je kind een eigen stoel(babystoel) nodig heeft, zorg er dan voor dat je die ook mee boekt.

  • Honden zijn niet toegestaan tijdens Omakase.